5 Şubat 2013 Salı

Akdağ a gidiyoruz

Eveet hanımlar Samsunu gezmeye devam..Bugün sizlere ladik akdağı gezdiricem :))
Dün bahsetmiştim pazar günü akdağa gittik..çocuklar doya doya kar oynasın diye..Başka bir nedeni yok yani yanlış anlamayın :))
samsundan 1 saatte ulaşıyosunuz akdağa..kayak tesisleri birde küçük moteli var.
Gittik ama rüzgardan kapıyı açıpda çıkamadık tesislerin olduğu yerde..bu yüzden tesislerin fotoğraflarını çekemedim :( o şiddette fırtına yani, neyse okadar yol gittik napalım artık iniş yolunda dağların eteğinde arabayı park edip başladık kartopu oynamaya..

işte buranın karşısında ohh mis gibi köy havası çektik içimize
                                            şu görünen dağın tepesine çıkıp kaydı bizimkiler :))
                                              o rüzgarda biraz oynayıp dönüşe geçtik tabii

dikkatli olmak lazım köy yolunda  dikkat inek çıkabilir...
köyün içinde alabalık tesisleri vardı..vardı diyorum çünkü gittik baktık aa oradada hüsran çünkü tesis kapanmış.Sadece canlı balık satıyolarmış ee napalım aldık tabii..işte böyle yakalayıp veriyolar...

işte köy manzarası eşliğinde yiyoduk balıklarımızı önceden..

neyse öğrendik yakınlarda göl tesisleri varmış hadi bakalım istikamet orası diyoruzz..Karşımıza gayet güzel ve kalabalık bi yer çıktı..Artıkk arkası yarına diyerek çayımı almaya gidiyorum benn ...yarına görüşürüz :)))

1. Yaz bacım yaz Samsunumdan yaz ;) ne güzel değişiklik olmuş arkası yarını bekliyorummm;)

2. sen kar deyince bende boyu dize kadar gelen heryeri bembeyaz kaplayan bi yer bekliyorum:))) orayı burası gibi sandım galiba:)
    çok güzel bi gün geçirmişsiniz hadi bakalım yarını bekliyorum:)

1. tuğba,tesislrin olduğu yerde fırtınadan resim çekemedim..

3. ben ladikliyim :))
    paylaşımınız çok hoşuma gitti

4. çok güzel birgün olmuş olmalı sizin içn
    yarınıda bekliyoruz

5. çok güzeldi postun ...
    zevkle baktım canım...
    inecikler çok tatlı :)
    yanaklarını sıkasım geldi :))

6. ne güzel resimler ilk fotoya möcüklere bayıldım iyi gezmeler :)

7. ohhh ne guzel miss gibi temiz havayi cekin icinize. biz de 15 tatilde gidecektik ılgaza ana kizlarin hastaligi engel oldu.

8. Havanın rüzgarlı olması kötü olmuş
    ama yinede güzel bi gezi olmuş resimlerden belli
    ne güzel yapışsınız :) sevgiler :)

9. Devamını da bekliyoruz :) Güzel bir gün olmuş sizin için.

10. merhaba bende bi samsunlu olarak blogunuzu yeni keşfettim tanışmak isterim :)