5 Şubat 2013 Salı

mimmm :))

herkese günaydın hakikaten bu ara mim kardeşliği oldu galiba :))
sevgili hemşerim kızkardeşler mimlemiş beni bu kez teşekkür edip başlıyorum cevaplamaya...
1) Nerede yaşıyorsunuz?
samsun

2)Yaşadığınız ülkeden memnun musunuz?
hemde çookk..ama başka bir ülkede görmüşlüğüm yok :))

3)Gazete okuyor musunuz? En sevdiğiniz köşe yazarı kimdir?
hergün olmasada okumaya çalışıyorum..en sevdiğim diyeceğim yok, kimin yazı konusu hoşuma giderse daha çok onu okuyorum..

4)Sizce Anne-baba olmak zor mu yoksa herkes olabilir mi ?
maalesef öyle bir seçim şansı yok ama..

5)Çocuk sahibi olmak nasıl bir karakter gerektirir? 
sabırlı :)) 

6)Belli bir yaşa gelene kadar çocukların teknolojik aletleri kullanmalarını doğru buluyor musunuz?
bulmuyorum tabiki ama artık uzak tutmak okadar zorki.. çocuk sahibi olunca teoriğin ve pratiğin çok farklı olduğunu görüyosunuz zaten..

7)İlk gittiğiniz sinema filmini hatırlıyor musunuz? Hangisiydi?
adını unuttum :))

8) Çocukken en iyi oyun arkadaşınız kimdi?
mahalledeki tüm kızlar..

9) Hiç bir TV programını aradınız mı? (Beyaz show,Okan Bayülgen vs.)
hayır

10)Neden blog yazmaya başladınız?
günlüğüm olsun diye..biçok şeyi unutuyoruz özellikle de ben çok unutkanım şimdi bloğum var..hergün yaşanmışlıklar eklemeye çalışıyorum..arkadaşlar bile ediniyo insan galiba :)) 
eveet şimdilik bu kadar peki kimlere bu mim...
mehtabın rengi
sevecen
eylül hobi
vee isteyen herkese gelsin.sevgilerrr..

4 yorum:

  1. Yaşasınn çok teşekkür ederim cevaplar için;)

    YanıtlaSil
  2. canım mimimi en kısa zamanda yazıcam sağolllllllllllll

    YanıtlaSil
  3. CANIM TEŞEKKÜRLER MİMLEDİĞİN İÇİN DE BENİ. EN KISA ZAMANDA DÖNECEĞİM. BU SORULARA CEVAP VERECEĞİZ DEĞİL Mİ? BAŞKA BİR ŞEY VAR MI? BU ARALAR ÇOK MİM GEZİYOR ORTALIKTA DA :))) CEVAPLARIMIZ DA BENZERLİKLER OLACAK EMİNİM. SEVGİLER.

    YanıtlaSil