21 Şubat 2013 Perşembe

Alışverişşş

Merhabalar...ben geldim..
Bikaçgündür işyerimiz biraz yoğun..Bu nedenle dün post yazamadım amaa işte bugün burdayım..
Ne yapalım yaptığımız alışverişlerle ilgili post hazırlayalım dimi ama..
Bakalım neler almışız bu haftasonu :))Bizim kuzucuklara kendilerinin beğendikleri kemer lc waıkıkı den..

                                                                bu pantalonda kendime :))
                                                              kaç lira dersiniz 7.90 tl :))
           karacada indirim vardı dayanamadım bende çayşaığı ihtiyacım vardı aldım evdekilere noluyo bilmiyorum ama durduk yere azalıyolar :))

                                                   şimdilik bu kadar yarın görüşürüz inşallah..

8 yorum:

  1. kız o çay kaışıkları yanlışlıkla çöpe gidebilir haberin ola :))
    annemlerde öyle oluyodu :)
    yeni ciicler hayırlı olsun...
    severek kullanın...

    YanıtlaSil
  2. oh 7.90 mı süpersin
    güle güle kullanın inş.

    YanıtlaSil
  3. kaşıkların firar mı ediyor canım :))) çok güzel gülerek kullan.

    YanıtlaSil
  4. kemerlere bizim efede bayilir ..kuzucuklar gulerek kullansin...pantolonun da cok uyguna almissin...cay kasiklari cok sik..hepsi hayirli olsun canim :-)

    YanıtlaSil
  5. kemerlere bizim efede bayilir ..kuzucuklar gulerek kullansin...pantolonun da cok uyguna almissin...cay kasiklari cok sik..hepsi hayirli olsun canim :-)

    YanıtlaSil