19 Şubat 2013 Salı

Yine yeni yeniden hediyelerimiz :))

Merhabalar..Nasılsınız blogcanlar???Burda havada kapalı herkesde bir rehavet...
Ne yapsak ne etsek??En iyisi blog dolaşmak :))
Sizde ne var derseniz...
Eveett bereketli kuzucuklarım benim..maaşallah...İstanbula gezmeye giden halasından gelen yeni hediyelerimiz varr :))İnsanın kalabalık görümcelerinin olması güzel birşey bence :))
Etraftada fazla küçük çocuk olmayınca sağolsunlar bizimkileri hiç unutmazlar..
En son hediyelerimiz..



                                                        halacıklarımıza teşekkür ederiz....

8 yorum:

  1. Ben en çok çantasına bayıldım kotonun: )
    Güle güle kullansınlar...

    YanıtlaSil
  2. benim bir halam bile yok :((
    babanem bir kız bile doğuramadı :(
    hıııııh :(
    kıskandım valla :)

    çok güzeller...
    severek kullansınlar canım...

    YanıtlaSil
  3. ayyy negüzel ciciler bunlar güle güle kullansınlar minik kuşlar:) bir samsun havası alayım dedim soluğu sayfanda aldım ama inşallah samsuna gezmeğe gideceğim eee ablamış eşi oralı gitmem mi hiç:)

    YanıtlaSil
  4. cocuk giysilerini ne guzel yapiyorlar degil mi.cok cicilerguzel gunlerde eskitsinler ...

    YanıtlaSil