1 Şubat 2013 Cuma

Karışık post 2

Haftasonuna girmeden tekrar merhaba..
Yaşasın yine cuma geldiiii..Haftasonu fırsat olmadığından şimdiden yazayım yine dedim.
Malum okullar tatil herkes biyerlerde..Biz eksik kadro çalışıyoruz yine :))Havada çok soğuk ayaklarım hiç ısınmadı bugün.Akşam iş çıkışı teyzeme rastladım da bana kutuplardan mı geliyosun neden bu kadar giyindin diyo...Napalım bizim işyeri soğukkk bende çok üşüyen biri..
Bilgisayarımda resimlere bakarken ortaya karışık sunayım dedim :))
                                                     Geçen hafta yağan karda çektiklerim..

                                                                 kardan adamımız



                         böyle soğuklarda takmak için teyzemin oğluna ördüğü fanatik atkı :))
         karadenizde kışın en çok yenen yemeklerden lahana çorbanın yanında mısır ekmeği..
            son olarakda bölgemizdeki özel hastanemizin fotosunu çekmiştim arabadan..
                      yavaş yavaş öğreniyorum fotoğraf çekmeyi artık heryere giderken elimde :))
benden bu kadarr..gidiyorum artık herkese iyi haftasonları...

10 yorum:

  1. Kardan adam yapamadım ben hala. ) güzel bi post oolmuş :)

    YanıtlaSil
  2. iyi hafta sonların olması dileğiyle.

    YanıtlaSil
  3. ne güzel olmuş kar resimleri.. benim oğlumda çok istemişti kardan adam yap diye bizde yamuk yumuk bişey yapmıştık kuzumla
    sizinkide çok şekilli ;)
    sevgiler canımm

    YanıtlaSil
  4. lahana çorbası ve mısır ekmeği bizimde vazgeçilmezimiz :)

    YanıtlaSil
  5. ooh mis gibi mısır ekmeği
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. fotolor çok hoşmuş...

    YanıtlaSil
  7. ne mısır ekmeği ne de lahana çorbası yemişliğim var.tadları nasıldır acep:)

    YanıtlaSil
  8. Merhaba :) blogumu takip ettiğin için tesekkur ederim :)
    sende yeni blogmuşsun Hayırlı Olsun :)
    Bende iadeyi ziyaret yapayım dedim :)

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir post olmuş keyifle okudum ♥
    Mısır ekmeği de lezzetli görünüyoor kiii ♥

    http://alfabenineharfii.blogspot.com/

    YanıtlaSil