1 Şubat 2013 Cuma

Mim lenmişim :))

Merhabalar..buralarda yokken baktımda sevgili acemi gelin tarafından mimlenmişim :))Eee davete icabet etmek gerekir diyerek başlıyoruzzz
1-burcunuz nedir?
yay
 2-hayatınızdaki en iyi yaptığım şey olarak neyi söylersiniz?
çalışmak :))
3-hayatınızdaki keşkeniz nedir varsa tabi??

gençken yapılan bir iş teklifini reddetmek :((
4-en sevdiğiniz yemek?

keşkek
5-en sevdiğiniz ve sevmediğiniz özelliğiniz?

en sevdiğimmmm olmazki ama ayıp olur şimdi :))
en sevmediğimse unutkanlığımm 
6-en son okuduğunuz kitap?

iki cami arasında aşk
7-dünyada en çok gitmek istediğiniz yer?

paris
8-sofrada olmassa olmazınız?

hiç öyle takıntılarım yokturr..
9-en çok etkilendiğiniz film?

hımm düşünüyorum da lise çağımda seyrettiğim bir film di ama adını hatırlayamıyorum işte :((
10-mesleğiniz nedir?

devlet memuru :))))
11-en sevdiğiniz renk?

pembe 
sırada tabiki kimlere gönderdiğim vaarrr
sinopee 
sevecen
kızkardeşler e gönderiyorummmm...kabul ederlerse :))
görüşmek üzere hoşçakalın...
  

6 yorum:

  1. Hayırlı cumalar arkadaşım
    şimdi biz mimlenmedik dimi canım benim. :)
    Teşekkür ederim takibe gönderdiğin için :))
    Hım şimdi ne yapıyoruz mim mi cevaplayacağız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlı cumalar
      eveett istersen tabiki cevaplican..yani mimlendin :))

      Sil
  2. Hemen cevaplıyorum teşekkürler;)

    YanıtlaSil
  3. merhaba samsun havası bende mimlendim. çok sevindim inanki.
    HAYIRLI MİMLER....

    YanıtlaSil
  4. ahh ahhh bende Paris e gitmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  5. cevapladığın için teşekkürler:)))

    YanıtlaSil