25 Şubat 2013 Pazartesi

Cumartesi gezmesi

İyi haftalar...
Ne var ne yok oralarda blogcanlar?Bizde yine yoğun bir haftasonu programımız vardı :))
2gün bir gezme sığdırdık :)) Yorulduk tabii :)) Ama güzel geçti birkaç insan gördük sohbet etme fırsatı yakaladık :)) yaşasın sosyalleşme...
Cumartesi akşamı görümcem davet etti bizi sağolsun
Ankara yolunda çadır restaurant a gittik daha önce hiç gitmemiştim..
Ama eti güzelmiş tavsiye olunur.. 
E hadi buyrun resimlere...
Hamileler bakmasın ama..





                                              ohhhh resimlere bakınca bile ağzımın suları aktı :))
                                                                 herkese afiyetler ola...
                                                                  görüşürüz hanımlar.....


11 yorum:

  1. afiyetler olsun...
    herşey çok güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. Benim de ağzım sulandı:) Afiyet olsun. İzlemeye aldım beklerim bende

    YanıtlaSil
  3. maşallah valla ne zaman görsem geziyosun:)
    leyleği bende havada görmek isterdim:)
    böyle heeeppp gezmek isterdim:(

    YanıtlaSil
  4. oh et var mis gibi
    afiyetle yiyip içip gezip eğlenmişsinizdir
    bize nasip olur inş.:)))

    YanıtlaSil
  5. mis mis gibi :)Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  6. oh resimler ve mamalar harika kalkıp bişeyler yiyim bari

    YanıtlaSil
  7. afiyet bal seker olsun ...

    YanıtlaSil