11 Şubat 2013 Pazartesi

Neler yaptık?

Tekrar merhabalar blogcanlar(bu terimi çok sevdim umarım şimdi çalıntı demezler)..
Ne var ne yok??nasılsınız bakalım??sizler tatilin son günü neler yaptınız??
Samsunda hava çok güzeldi haftasonu bizde gezdik tozduk yine...
Bakın havaya..


                                                                       çok güzel dimi..
                                                      Eee tabi alışveriş yapmasak olmazdı...
bizimkiler kendileri seçtiler..büyüyolar galiba bu günleride görecekmiydik :))) denediler ..sonra alalım diye tutturdular tabi ve sonuç....
                                                                              aldık..
                                                           alınır alınmaz giydi bizimkisi...
                                                      bunlar da seneye için indirimden aldık..

                                               vee buda benim spesiyelim :)) tiramisuuu..
şimdilik bu kadar...
Bu arada anasınıfında çocuğu olanlara bir dipnot:çocuklarımız kızamık aşısı olacak bu ara :((haberiniz ola..
şimdilik benden bukadar görüşmek üzere..

11 yorum:

  1. oooh gezin tabi....
    ne güzel ciciler almışsınız...
    çocuklar güle güle kullansın canım...
    çok güzeller...

    tiramisu favori tatlımdır :))
    çok severim :))
    ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil
  2. sanki bir tiramisu gördüm:)))
    oh hem gezmek hem alışveriş kimbilir nasılda rahatladınız şahsen bana öyle oluyoda

    YanıtlaSil
  3. anneemm:)) tramisumu oooo:)) VALLA hemşerim Bursa da olmasan çat kapı gelebilirdim orayaa::P:PP GÜZEL PAYLAŞIMLARIN VAR BU ARADA,
    ve ben blog sayfamda yenileme yaptım ..sayfamdaki çekilişede bekliyorum..NAMI DİĞER; derya demiş ki;:)

    YanıtlaSil
  4. oh mis gibi bir hava hiç gitmesin bu güzel havalar.
    Aldıklarınızı iyi günlerde kullanmak dileğiyle.
    Hımmmmm tiramusuuu olsada yesek
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. oh valla kıskandım güneşli havayı görünce bizim buralar kar kış..ayrıca cicilerde hayırlı olsun canım

    YanıtlaSil
  6. canım dün sana meil yollamıştım okumadın sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet şimdi okudum 5 şubattaki mim de adın yazılı ama hala :))

      Sil
  7. ohh ne güzel insan kendine bişeyler aıdığında muhakkak seviniyorda yawrucuklarına alınca daha da bir seviniyor değilmi canım maşallah Allah esirgesin güle güle kullansınlar:)

    YanıtlaSil