14 Ocak 2013 Pazartesi

SOSYETE PAZARI ALIŞVERİŞLERİ


Haftabaşından herkese selam olsun..Nasılsınız?
Neler yaptınız haftasonu?Biz yine gezdik dolaştık..
Dün yine gittim pazara ve tabi bişeyler almadan da çıkamadım..
Samsunda yaşamanın güzel bir yanıda gittiğinde mutlaka tanıdık bir yüzle karşılaşıyosun.Sen ne aldın?Nerde ne var? İyi oluyo dolaşmak hemde çok uyguna evin ihtiyaçlarınıda karşılamış oluyosun
                          kızıma hello kıty li bişey bulunca kaçırmıyorum..
kapşonlu t-short 3.5 tl
                                                                kadife pijama üstü 1tl
                                           buda makrodan indirime girmiş kalan desenler 1.75 tl
                                                                   çoraplar 50 kuruş
                                           kar eldivenleri yoktu çocukların bime gelmişti 6,90 tl
 ohh bugünlük alışveriş yeter dimi?akşama da teyzem aradı gelicez diye bunlarda onlara..

                                                  işte böyle görüşmek üzere hoşçakalın..

13 yorum:

  1. Kitye bayıldım :) peçetelerde çok güzl güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok hoş güle güle kullanın =) Yiyeceklerde nefis görünüyooor ama yaaaaa ♥ =)

    YanıtlaSil
  3. oh 1 tl ye bile birşey almışsın
    ben desenli peçetelere bayılırım nerde görsem alırım:)

    YanıtlaSil
  4. süperler yaa iyi günlere kullanmak nasip etsin inşAllah
    Bende peçetelere dayanamıyorum :)
    Hayırlı haftalar dilerim.

    YanıtlaSil
  5. yaşasın alışveriş :))
    çok güzel şeyler almışsın canım...
    iyi günlerde kullanın inşallah...

    YanıtlaSil
  6. Alışverişe çıkayım ilk işim desenli peçetelerden almak olacak:)
    yine uygun fiyatlı güzel alışverişler yapmışsın canım güle güle kullan..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. hello kityli cicine bayıldım güle güle kullan ımmmm mamalarda enfes görünüyor afiyet bal şeker olsun :)

    YanıtlaSil