9 Ocak 2013 Çarşamba

İNDİRİM


Merhabayın sevgili blog arkadaşlarım :) Yine bir indirim haberinizle karşınızdayım.Geçen hafta iş çıkışı çocuklar gezmeye gidelim..canımız sıkıldı deyince e baktım eşimde yorgun, malum bende araba süremiyorum bidaha attık kendimizi dışarı çocuklar ve ben :))
Yol üstündeki mağazalara girip çıkarken makro ya girelim dedi kızım.E girdik tabi maksat gönlü olsun..
Ama bakın nelere rastladım..
                                                     bunlar anneme fiyat gördüğünüz gibi
                                                                 bu babet bana fiyatı 9 tl
                                           çocuklara da almadan olmaz tabii,onlara kum boyama
                                                   evde kum boyama bana sinir yapıyooo..
                                               ama napalım dayandım bu sefer kumlar döküldü.....
                                                       neyse sonuçta yaptık palyaço amcayı
                             buda benim ödülüm ee tüm bunları çocuklarla ben yaptım dimi ama :))

                                                                                        görüşmek üzere..

13 yorum:

  1. bayıldım fiyonklu babete:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokda ucuz varsa senin oralardada makro bi uğra :))

      Sil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Babet çook hoooş :) ♥

    Bende beklerim..
    http://ebru504.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. O değil de babetlere bayıldım :( hani burda yok ki onlardan :( ayrıca ser çarşafı altlarını kocaman halının üstüne sal oynasınlar sıkılırlar belki bi yerden sonra :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok bizimkiler tek başına yapamıyolar..sermezmiyim çarşaf serili halde bile etrafa dökülüyo :))

      Sil
  5. babetine bayıldım :))
    güle güle kullan canım.......

    YanıtlaSil
  6. ne güzeller ya indirimler sayesinde mutlu oluyoruz

    YanıtlaSil
  7. selam canım blogun hayırlı olsun gayet güzel ve başarılı bance güzel paylaşımların var ..bence hiçte geride değilsin ..sevgiler

    YanıtlaSil
  8. babetlerin hem kullanışlı hem çok şeker :) güle güle kullan cnm

    YanıtlaSil