4 Ocak 2013 Cuma

HER YERDE ÇAM VARR

Selam dostlar yaşasın günlerden cuma :))Sıcacık evimizde önce rahat rahat kahvaltı, işe gitme telaşı yok.Ooohh..Gerçi bir müddet sonra çocuklar başlar sıkıldık..gezmeye gidelim..Bazen iki kardeş planı yapıp geliyolar.Şu avm ye gidelim ihtiyaçlarımız var yok şunu alıcaz yok bunu alıcaz diye :))
 Yılbaşı geçti ama yine mağazalarda  çam ağaçları var hala..Seviyorum ben ışıl ışıl mağazaları.Akşam gezmeye çıkarsanız heryer cıvıl cıvıl :))Bi bakalımmı..

meşhur şapkalar..

küçük hediyelikler galiba..

şimdilik bu kadar hadi görüşürüz yine..

7 yorum:

  1. evet her yerde çam ağaçları vardı :))
    güzel görünüyorladı ama :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sende olmasan şirine kimse gelmiyo bloğuma :((

      Sil
  2. aaaa aşk olsun geldim işte ben ve bundan sonra hep geleceğim inş.
    ışıl ışıl parlayan şeyleri bende çok seviyorum:)

    YanıtlaSil
  3. ne zamandır kimseyi izlememiştim nereden yapıldığını bulamadım bir de yeni format üye oldum galiba tepede duruyor ? nasıl yapacağım hatırlatır mısın bana ?

    YanıtlaSil
  4. Canım Samsunum 4 ay önce evkenip bıraktım memleketimi blogunun ismini görünce hemen geldim Samsundan bol bol foto isterim ;) sevgiler

    YanıtlaSil