16 Kasım 2012 Cuma

AYAKKABI SAKLAMA SORUNUMM


Merhabalarr..Hanımlar sizler ayakkabıları nasıl saklıyosunuz ben bir türlü istediğim sonuca ulaşamadım.Yazlıkları kutularına koyup kaldırdım ama kullanacağımız kışlıkları ne yapıyosunuz??

Bir ara bunlar moda oldu ama çok çabuk deforme oluyolar bu kutular..

ikea nın ayakkabı kutuları görümcem aldı bunlardan ama sanırım çok pratik olmadıı..

bu saklama hurcundan almak istedim ama samsunda bulamadım..

sanırım buna kimsenin itirazı olmazdı :)
HERKESE İYİ TATİLLERR...

3 yorum:

  1. tanıştığıma memnun oldum takibe aldım.
    çok hoş blok.
    banda beklerim.

    YanıtlaSil
  2. 5 Kişilik Ailenin Ortanca Bireyi Olaraktan Ayakkabı Saklama sorununu biz çok yaşıyorduk taki evimizin giriş/hol kısmına 4 kapaklı bir portmanto yaptırana kadar, marangoza kendi istediğimiz gibi yaptırdık ve iki kapagın oldugu yer asacaklık çeklinde diğer iki kapağın oldugu yer full raf yaptırdık ayakkabıları kutularıyla bu raflarda kolaylıkla saklayabiliyoruz.. normalde pahalı olan hazır portmantoların fiyatları iki kapaklı olan küçük klasik 500 800 tl arası hatta daha da fazla değişebiliyor ama varsa etrafınızda bir marangoz bizim gibi kocaman yükseklikle içi gayet kullanışlı bir portmantoyu 600 tl ye istediğiniz boyutta yaptırabilirsiniz.

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. hepiniz hoşgeldiniz bloğuma..
    Teşekkürler emresra paylaşımların için..

    YanıtlaSil