22 Kasım 2012 Perşembe

AKŞAMKİ MENÜMÜZ


Merhabalar hanımlar.Gün geçtikçe bloğumda yeni yeni şeyler yapmaya denemeye başlıyorum.Sürekli yeni bişeyler öğreniyorum ve bu durum çok hoşuma gitmeye başladı.Farkettinizmi bilmem arka planımı değiştim resimlere yazı yazmayı öğrendim galiba :) ve birde süsüm oldu.Daha birçok şeyi yapmak istiyorum bakalım kısmet.
Akşam annem sağolsun döktürmüştü işten eve hazır yemeğe giden ben çok şanslıyım galiba.Nelermi vardı..
                                                                                            ıspanaklı börek
                                                                                      zeytinyağlı kelem dolması

kakaolu puding

görüşmek üzeree...

4 yorum:

  1. of of benimde ne zamandır canım kelem dolması istiyordu:( Ortadaki tabağı alabilir miyim :))
    Afiyet olsun

    YanıtlaSil
  2. tabii ki yakınsın nasılsa gel buyur

    YanıtlaSil
  3. Kelem dolmasına derin bir iç geçirdimm:))

    YanıtlaSil