4 Mart 2013 Pazartesi

Eğitildik ..

İyi haftalar hanımlar..
Ne var ne yok??Nasılsınz??Samsunda yağmurlu bir pazartesi var..
Ama haftasonu gayet iyiydi..Fırsat bu fırsat bizde iyi değerlendirdik..
Öncelikle cumartesiye bakalım..
Hep gezme olmaz dimi ama eğitim şart :))) Eşimle eğitim toplantısına katıldık.Ben yarım gün durup çocukların yanına dönmek zorundaydım, o akşama kadar devam edebildi..
Gelin bakalım fotolara..
Eğitim mekanımız...

                                                       öğlen acıktık tabiki yemek molası..
       ben bu tabağa elimi bile sürmedim...bilenler bilir ben zeytinyağlı yemekleri maalesef pek sevmem..

                                                yemek yediğimiz salonun tavanı nasıl ama??

                                                                     duvarlarındakiler..


                                                                     ve ana yemeğimiz

                                                           açıkçası tatlıyıda beğenmedim :((
işte böyle..benim açımdan güzel konular vardı,iyi oldu..keşke tamamına katılabilseydim ama napalım...
yarın görüşmek üzere hanımlar..hoşçakalın...

3 yorum:

  1. çok şekerler <:=)
    ama benim tüylü hayvanlara karşı fobim var :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şirinem tüylü hayvan nirde göremedim ben onları :))

      Sil
  2. şirinecim seyyahi ziyaretten sana gecmi galiba oradaki kedileri mi kasdetti. cunku ben de simdi ona bakip sana gectim.
    her neyse seminer guzeldir. hep bir seyler ogrenmeli ve gelisime acik olmaliyiz dimi ama:))
    sen saglik sektorundesin galiba. bahsettin de ben goremedim mi. kusura bakma canim

    YanıtlaSil