6 Mart 2013 Çarşamba

Alışverişşş

Blog açtığımdan beri şunu farkettimki..ne kadar çok alışveriş yapıyomuşum :(((
Böyle kayıtlı olunca herşey farkediyo insan gerçekten de..
Bu işe bir dur demek lazım :))
Nasıl olcek bilmiyorum ama ...
                                       Heryerde böyle indirimler varken...Neyseki ucuza alıyoruz dimi ??Destek istiyorum ama..
Haydiyin bakalım bu sefer neler almışız...
                                                Kadife pantalon lc waıkıkıden 14.90 tl

                                              buda aslında siyah bir keten pantalon..9.90 tl



                                    atletler kızıma beyaz ve yeşil olan 1tl diğerleri 1.5 tl
                                                         çorapların tanesi 50 kuruş
arow da kampanya vardı 1 alana diğeri yüzde 50 indirimde..eşim kendisine ayakkabı alınca mecburen bende aldım  :))) yanlış anlaşılmasın yani...

şimdilik benden bu kadar...
yarın görüşürüz hanımlar

13 yorum:

  1. güle güle kullanın hepsini...

    YanıtlaSil
  2. Atletler ne şirinmiş öylee :) Güle gülü giysinler, sende güle güle kullan canımm :)

    YanıtlaSil
  3. selam canım ..
    kadife pantolonunu ve rengini çok sevdim
    güzel günlerde giyin tatlım :)
    çizmelerde süper
    ailecek hayırlı olsun yeni ciciler
    sevgilerrr

    YanıtlaSil
  4. pantalonları çok ucuza almışsın...
    güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  5. canım bende aynen senin gibi alışverişi çok seviyorum helede indirim varsa süper ama bulunduğum ilde malesef çok az mağaza var :( ama genede ben alıyorumm...cicilerin hayırlı olsun güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  6. güle güle kullanın valla bende görünce böyle uygun dayanamıyorum.seneye giysin diye:)eee ama pazardan ucuz valla:))dimi ama:))

    YanıtlaSil
  7. 14.90 a aldığın pantalona bayıldım..Çok uygun bir fiyata almışsın..Hepsini güle güle kullan canım.

    Benim blogumada beklerim seni;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. indirimlerden alışveriş yapmak güzeldir canım..
    hepsi çok güeller gülerek kullanın.

    YanıtlaSil