24 Aralık 2012 Pazartesi

Ne Alırsan 3.5 tl


Günaydın herkese..İnşallah keyifli sağlıklı bir hafta geçiririz dimi??Nasıldı haftasonunuz?Alışveriş yapmayan kaç hanım vardır oralarda??Yok yok bişeyler almadan duramıyoruz biz.Neyseki ucuz alışveriş yapıyoruz(gerçi herzaman mümkün olmuyor ama)Bakalım kısa günün karı nelermiş..
Yağmurlu bir pazar gününde kısa bir pazar gezmesinde alınan parçalar bunlar Veee tanesi 3.5 tl :))
tabi biraz kırışıklar artık kusura bakmayıverin :))

bol bol uzun gömlek stokluyorum yazın iyi oluyo pantalon üzerine


evet hepsinin tanesi 3.5 tl

atletler de oğluma tanesi2.5 tl

bunlarda oğlum için okuldan istemişler parti varmış:))

işte böylee aldıklarımız.Vee buda  gittiğimiz doğumgününden bir kare

şimdilik bu kadar grş üzereee

15 yorum:

  1. Yine fiyatı çok uygun ve güzel şeyler almışsın canım
    güzel günlerde kullan.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. aldiginiz seyler cokgüzel güle güle kullanin ... ara sira benimde samsuna yolum düser mümkünse nerelerden alisveris yapiyosunuz yazarmsiiniz ,, ben böyle uygun bulamiyorum malesef ...

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim öylemii demek geliyosunuz ne güzel:)) bunları pazar günü mecidiyede açılan pazardan aldım

    YanıtlaSil
  4. süpermiş valla.. hem de çok çok ucuz. gülerek kullan

    YanıtlaSil
  5. nasıl denk geliyo ki, bende istiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Pazar günü böyle ucuzluk mu oluyo o.O . Bir ben rastlayamadım :(
    Güle güle eskitinn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet sizde samsunda yaşıyomuşsunuz ne güzel :))pazar günü mecidiyede..

      Sil
  7. Valla kıskanıyorum artık. Yine güzel şeyleri uygun fiyata almışsın canım.
    Samsun'u çok seviyorum işte bu yüzden Sinop'tayken bizde ayda bir hafta sonları gelirdik. Keyifli alışveriş yapmaya.
    Allah'ım iyi günlerde kullanmanı nasip etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın..istanbulda çok daha iyileri var canımm

      Sil
  8. canım yeni ciciler hayırlı olsun...
    güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  9. senin kadar gezebilsen bende bulucam ama malesef..
    fotoların altına nerden aldığınıda yaz canım

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan canım aldıkların çok uygun ve çok güzelmiş

    YanıtlaSil