21 Aralık 2012 Cuma

GEZMECE


Malum yılbaşı geliyor.Bizim memlekettede kendi çapında süslemeler ışıltılar var etrafta.Seviyorum böyle ışıl ışıl görünce etrafı:))Şimdi istanbulda olmak vardı kimbilir etraf nasıl güzeldir şimdi..Neyse kısmet diyelim
mutfaklar bile yılbaşı temasında..

ama çok güzeller..

yeni bir yemek takımı alasım var :))

çocuklarla gidilip oyun yerine girmeden olurmu hiç dimi ama?

şimdilik bukadar..
Haftasonu geldi yaşasınn..Yarın yine gün günü :)) Pazar ne yapsakki hanımlar varmı planı olan??Görüşmek üzere diyorummm

11 yorum:

  1. ikinci resmine bayıldım canım. Bu ara bende puantiye aşkı başladı.
    Pazar günü biz gezmelere gideceğiz. Sizide beklerim :)
    Şimdiden hayırlı hafta sonu geçirmeni dilerim.

    YanıtlaSil
  2. TEŞEKKÜR EDERİM ÇOK İSTERDİM GELMEYİ :))

    YanıtlaSil
  3. yılbaşı temalı ürünleri bende çok beğeniyorum...
    çok güzeller...

    YanıtlaSil
  4. evet şirine güzeller gerçekten

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. ben de yılbaşı alışverişine çıkmak istiyorum,bloğuma beklerim.izlemeye aldım sizi sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil