5 Nisan 2013 Cuma

Bir alışveriş postu daha :))

Yine kızıma ve kendime bu alışverişler..
Napalım bayanlarda çeşit çok fazla tutamıyoruz kendimizi :))
Seneye için aldım bunları..Kızım seneye okullu oluyo teyzeleri..


               Bu elbisede tabiki bana çok beğendim ve fiyatınıda 20 tl görünce dayanamadım aldım :))
Tabii giyip resim çekinseydim tam görünürdü ama üzerimde resim göstermek istemiyorum beni mazur görün..
Evet günlerden cuma...
Haftasonu geldii :)) Havalar yine fena değil bir program yapmalı, çocukları dışarılara çıkarmak lazım..
Zavallımlar eve tıkılıp kalıyolar.Çayır çimene atalım onları.. inşallah çok soğuk olmazda..
Herkese iyi haftasonları..

1 yorum:

  1. maşallah güzel günlerde kullanın aldıklarınızı, havalar İstanbulda da nefis ama biz ofise tıkılıp kalıyoruz.. Pazar günü inşallah herkes için dinlenilcek gezilecek bi gün olur.

    YanıtlaSil